لیست تجهیزات آبمیوه و بستنی

 

  دستگاه آب مرکبات‌گیری

 این دستگاه‌های تخصصی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر آب میوه‌ها را استخراج کنند و در عین حال ضایعات را به حداقل برسانند.

  مخلوط کن 

مخلوط کن‌ها برای تهیه اسموتی و سایر آب میوه‌های غلیظ عالی هستند. بخش زیادی از درآمد آبمیوه و بستنی فروشی ها از قبیل همین دستگاه مخلوط کن بدست می‌آید.

 شربت سردکن 

این وسیله به شما امکان می‌دهد نوشیدنی‌ها را خنک نگه دارید و در مدت کوتاهی آماده سرو باشد.

 

 

   دستگاه آب هویج گیری

آب هویج گیری های صنعتی در مدل های مختلفی رومیزی، ایستاده، فروشگاهی و سلف سرویس تولید می‌شوند که با توجه به فضا کاری خود و میزان بدوجه‌تان می‌توانید انواع مختلف این این دستگاه را خریداری کنید.

  فریزر و یخچال ایستاده

میوه‌ها و مرکبات نیاز به فضای نگهداری سرد دارند. فریزر و یخچال اجزای ضروری هر مغازه مواد غذایی هستند و  هر دو برای نگهداری میوه و سبزیجات شما ضروری هستند، به خصوص اگر از همه آنها به یکباره استفاده نکنید. این به افزایش عمر مفید مواد شما کمک می‌کند،

  یخ‌ساز

 یخ‌سازها در اشکال و اندازه‌های مختلف، از دستگاه‌های کوچک زیر پیشخوان گرفته تا دستگاه‌های بزرگ ایستاده که می توانند روزانه چند کیلوگرم یخ تولید کنند، تولید می‌شوند.

  دستگاه‌های میلک شیک

دستگاه‌های میلک‌شیک برای تهیه انواع میلک‌شیک و اسموتی‌های یخ زده و غلیظ استفاده می‌شوند.

 

 

  بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌شود. هنگام خرید دستگاه بستنی ساز قیفی باید به نوع و توان کمپرسور آن توجه کنید.

  خامه زن

این دستگاه شیر را به خامه قنادی تبدیل می‌کند. از گل خامه برای تزئین انواع دسر، وافل، بستنی، کاپ کیک، و سایر خوراکی‌ها استفاده می‌شود 

  تاپینگ بستنی

نوعی فریزر صنعتی یا یخچال صنعتی است که برای نمایش بستنی‌های اسکوپی استفاده می‌شود.

  دستگاه بستنی رولی

دستگاه بستنی ساز رولی (کاردکی) برای تهیه بستنی سنتی تایلندی استفاده می‌شود و علاوه بر بستنی رولی می‌تواند انواع بستنی میوه‌ای، اسکوپی، سنتی و جلاتو را تولید کند.

 

 

   فالوده ساز صنعتی

اگر می‌خواهید فالوده سرو کنید، باید دستگاه فالوده ساز تهیه کنید که در دمای بالا این ماده غذایی را خنک و بهداشتی نگهداری کند.

 میزهای استیل ضد زنگ

برای کارهای آماده سازی و سرو نوشیدنی به چند میز استیل با کیفیت خوب در آشپزخانه خود نیاز دارید.

 تجهیزات آماده‌سازی و سرو

به یاد داشته باشید که وسایل کوچک، کارد و چنگال، لیوان، کارد و چنگال بیرون بر و سایر اقلام را به همراه داشته باشید!