شیوه های پرداخت

 

شما در تجهیزلند میتوانید هزینه سفارش های خود را هم به صورت اینترنتی و هم در محل پرداخت نمایید.

 

پرداخت اینترنتی

 

 

کاربران تجهیزلند می توانند در هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه اینترنتی ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می شود.

در این روش شما به درگاه امن بانکی متصل می شوید و با داشتن اطلاعات کارت خود و همچنین رمز دوم (پایا) امکان خرید برای شما فراهم می باشد

در هنگام خرید به سقف خرید از طریق کارت بانکی خود توجه نمایید (در حال حاضر شما تا 50 میلیون تومان میتوانید به صورت آنلاین پرداخت نمایید)

اولویت موجودی انبار و صف ارسال برای سفارشاتی خواهد بود که به صورت اینترنتی پرداخت شده باشند.

امکان دریافت آنی فاکتور از این روش امکان پذیر خواهد بود.

 

 

پرداخت در محل

 

در صورت تمایل به پرداخت در محل میتوانید در مرحله ثبت سفارش گزینه پرداخت در محل را انتخاب و هنگام تحویل هزینه سفارش را پرداخت نمایید.

 

 در موارد زیر امکان پرداخت سفارش در محل وجود نداد:

1 - سفارش شما بایست با باربری ارسال شود

2 - سفارش شما بیش از دو مرسوله باشد

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش

قبل از سفارش حتما از مشخصات دستگاه از جمله برند، مدل و مشخصات کلی دستگاه اطلاعات لازم را کسب نمایید تا در زمان تحویل کالا مشکلی بوجود نیاید.

لازم به ذکر است هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال تجهیز لند لازم است کارت شناسایی معتبر ارائه دهید . کارت شناسایی باید با اطلاعات مشتری در سایت تجهیزلند تطابق داشته باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.

همکاران ما اجازه ورود به ساختمان یا محل کار شما را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند و همچنین تسویه مبلغ سفارش برای مشتریانی که در محل پرداخت می کنند نیز در زمان رویت کالا صورت میگیرد ، در غیر این صورت همکاران ما اجازه تحویل کالا را نخواهند داشت.