خدمات پس از فروش

 

 

 

خدمات پس از فروش تولیدات و  پروژه های انجام شده توسط تجهیزلند

تجهیزلند در پروژه های که به تجهیز آشپزخانه های صنعتی ، رستوران و... همچنین تولید یخچال های فروشگاهی (پرده هوا و...) مربوط است یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه خواهد داد 

این گارانتی شامل ایرادات فنی تجهیزات خواهد بود و اشتباهات در نحوه استفاده ، آسیب دیدن تجهیزات در اثر ضربه و... شرایط گارانتی را باطل می نماید.

 

خدمات پس از فروش محصولاتی که در سایت تجهیزلند به فروش میرسند

99 درصد محصولات سایت تجهیزلند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند . برند های مختلف شرایط گارانتی متفاوتی ارائه می دهند و سفارش دهندگان از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت های اصلی و نمایندگی هایشان باید بهرمند شوند. رسالت تجهیزلند  در این بخش ، اصالت کالا و گارانتی معتبر محصولات است.

 

 

نکات مهم شرایط گارانتی

 

برخی از کالاها شامل نصب و راه اندازی می باشد که برای فعال شدن گارانتی حتما باید از شرکت مربوطه اقدام نمایید و برخی از کالاها نیاز به نصب و راه اندازی ندارند که گارانتی این محصولات توسط تجهیزلند در فاکتور خرید شما قید می شود و از زمان تحویل سفارش فعال می گردد.

بازکردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط شرکت مربوطه راه اندازی می شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود( به همین منطور باید با شرکت مربوطه تماس بگیرید) در غیر این صورت امکان استفاده از هر گونه گارانتی و خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت

چنانچه محصولات ارسالی دارای جعبه و کارتن هستند می بایست تا پایان 5 روز نگهداری شوند و از دور ریخت آن جدا خودداری شود. برچسب زدن با نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و هرگونه آسیب دیدگی بسته بندی و مخدوش شدن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. این سرویس اشکال های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگه داری ئ استفاده نا متعارف با توصیه ی سازنده کالا(قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمی شود.