رویه ارسال سفارش

 

پس از ثبت سفارش پشتیبانان تجهیزلند با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات تکمیلی را به شما خواهند داد.

تجهیزلند در استان تهران و برخی از شهرهای پر جمعیت اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.

در صورتی که سفارشات شما در انبار تجهیزلند موجود باشد حصول مورد نظر در صف ارسال قرار خواهد گرفت و در غیر اینصورت زمان ارسال کالا را به شما اطلاع داده خواهد شد.

در صورتی که سفارشات شما بیش از مبلغ سی میلیون تومان باشد شامل حمل رایگان می باشد و مامورین ارسال اجازه ندارند هیچ هزینه ای بابت حمل و تحویل کالا از شما دریافت نمایند.

در صورتی که سفارشات شما کمتر از سی میلیون تومان باشد می بایست هزینه حمل کالا ها را از پشتیبانی تجهیزلند جویا شوید، هزینه حمل کالاها باتوجه به حجم و وزن و مسافت متغییر خواهد بود.

برای مشتریان شهرستان در صورتی سفارش بالای سی میلیون تومان داشته باشند هزینه حمل شهری رایگان و هزینه باربری به عهده خریدار می باشد.

 

نحوه تحویل گرفتن سفارش

قبل از سفارش حتما از مشخصات دستگاه از جمله برند، مدل و مشخصات کلی دستگاه اطلاعات لازم را کسب نمایید تا در زمان تحویل کالا مشکلی بوجود نیاید.

لازم به ذکر است هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال تجهیز لند لازم است کارت شناسایی معتبر ارائه دهید . کارت شناسایی باید با اطلاعات مشتری در سایت تجهیزلند تطابق داشته باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.

همکاران ما اجازه ورود به ساختمان یا محل کار شما را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند و همچنین تسویه مبلغ سفارش برای مشتریانی که در محل پرداخت می کنند نیز در زمان رویت کالا صورت میگیرد ، در غیر این صورت همکاران ما اجازه تحویل کالا را نخواهند داشت.

 

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید

برخی از کالاها شامل نصب و راه اندازی می باشد که برای فعال شدن گارانتی حتما باید از شرکت مربوطه اقدام نمایید و برخی از کالاها نیاز به نصب و راه اندازی ندارند که گارانتی این محصولات توسط تجهیزلند در فاکتور خرید شما قید می شود و از زمان تحویل سفارش فعال می گردد.

بازکردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط شرکت مربوطه راه اندازی شوند، تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود( به همین منظور باید با شرکت مربوطه تماس بگیرید)

در غیر این صورت امکان استفاده از هر گونه گارانتی و خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

همچنین در صورت مغایرت کالای ارسال شده با سفارش و یا هرگونه مشکل دیگر قبل از امضای رسید دریافت محصول به پشتیبانی تجهیزلند اطلاع دهید.

کارتن و جعبه های محصولات را حداقل تا 10 روز نزد خود صحیح و سالم نگه دارید در غیر این صورت اگر محصول خریداری شده شامل شرایط عودت کالا شد، تجهیزلند نمیتواند کالای شما را مرجوعی نماید.