تجهیز کافی شاپ

 

 

چنانچه قصد راه اندازی کافی شاپ را دارید، می توانید روی گروه تجهیزلند حساب کنید از طراحی و مشاوره  تا تجهیز کنار شما هستیم.

تجهیزات کافی شاپ دارای تنوع بسیار در تعداد و مدل ها هستند. نکات مهمی در  انتخاب تجهیزات وجود دارد  که با شکل، مدل و رنگ این تجهیزات ، فضای شما جلوه ای تازه و جالب توجه می یابد که باعث جذب مشتریان بسیاری خواهد شد.

برای آماده سازی انواع محصولات کافی شاپ، دسرها و بستنی ها طیف گسترده ای از تجهیزات را نیاز دارید اما  تجهیزلند با توجه به منوای که برای کافی شاپ خود مد نظر دارید تجهیزاتی به شما پیشنهاد خواهد داد که از خرید تجهیزات اضافه اجتناب شود و سایر تجهیزات متناسب با نیاز کافی شاپ شما تهیه و تجهیز گردد. این امر در قیمت تمام شده برای شما بسیار به صرفه خواهد بود  همچنین  استفاده از تجهیزاتی با کیفیت ، مشتریان شما را  از طعم و کیفیت محصولات کافی شاپتان راضی خواهند کرد.

 

 

 

در ادامه با برخی از تجهیزات اساسی یک کافی شاپ آشنا شوید

 

دستگاه اسپرسو:

از مهمترین تجهیزات کافی شاپ دستگاه اسپرسو می باشد که از آن برای تولید قهوه ای غلیظ به نام اسپرسو استفاده می شود. دستگاه اسپرسو انواع مختلفی دارد که میتوان از آن را به چند دسته تقسیم کرد:

نوع عملکرد: تمام اتوماتیک – اتوماتیک – نیمه اتوماتیک

تعداد گروپ: تک گروپ – دو گروپ – سه گروپ

تکنولوژی بویلر: تک بویلر – دو بویلر – مولتی بویلر

 

آسیاب قهوه
می توان گفت دستگاه آسیاب قهوه از ملزومات هر کافی شاپ میباشد. دستکاه آسیاب قهوه از مهمترین تجهیزات کافه بشمار میرود که از آن برای تهیه پودر قهوه تازه استفاده می شود.کیفیت و طعم قهوه تا حد زیادی به عملکرد دستگاه آسیاب بستگی دارد. در انتخاب دستگاه آسیاب قهوه باید به عواملی مثل توان دستگاه، نوع عملکرد، کیفیت پودر و دقت دستگاه توجه کرد. 

 

قهوه ساز
از این دستگاه برای تهیه قهوه دمی استفاده می شود که در هر کافه طرفداران زیادی دارد. عملکرد این دستگاه می تواند تاثیر زیادی در کیفیت قهوه داشته باشد.

 

بلندر
بلندر یا همان مخلوط کن از مهمترین تجهیزات کافی شاپ می باشد که در همه ی کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد.از بلندر برای تهیه انواع شیک،اسموتی و انواع کوکتل ها استفاده می شود.این دستگاه مخلوط کردن ترکیباتی مثل بستنی و یخ را با قدرت زیادی انجام میدهد. در زمان خرید بلندر لازم است به قدرت و ظرفیت دستگاه توجه کنید.بلندر در دو مدل کاور دار و بدون کاور در بازار موجود می باشد. برای جلوگیری از ایجاد سر و صدا در محیط کافه از بلندر کاوردار استفاده می شود.

شیکر
از تجهیزات مورد نیاز یک کافی شاپ میتوان به شیکر اشاره کرد. از شیکر برای میکس کردن انواع بستنی و میلک شیک های غلیظ استفاده می شود. تفاوت مدل شیکر ها در تعداد لیوان های آن می باشد.

 

آبمیوه گیری
دستگاه آبمیوه گیری  از تجهیزات کافی شاپ هایی می باشد که در منوی خود نوشیدنی سرد دارند. قدرت دستگاه آبمیوه گیری در عملکرد آن بسیار موثر است و برای آبگیری میوه هایی است که باید رنده شوند.

 

آب پرتقال گیری تمام اتوماتیک
دستگاه آب پرتقال گیری تمام اتوماتیک تمامی مراحل آبگیری را به طور اتوماتیک و بدون هیچ دخالتی انجام می دهد.این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و مناسب رستوران،هتل،کافی شاپ و آبمیوه فروشی ها است.

 

شیر گرمکن
دستگاه شیر گرمکن دارای یک مخزن و سیستم گرمکن از کف می باشد و از این دستگاه در کافه ها برای تهیه و گرم کردن شیر کاکائو و شیر استفاده می شود.

 

شربت سرد کن
در کافی شاپ ها و آبمیوه فروشی ها برای خنک نگه داشتن شربت از دستگاه شربت سرد کن استفاده می شود.

 

یخ در بهشت
از دستگاه یخ در بهشت برای تهیه و سرو دسرهای نیمه یخ زده استفاده می شود و در انواع تک، دو و سه مخزنه موجود می باشد.

 

گل خامه زن
در کافی شاپ ها برای تزیین انواع نوشیدنی های سرد و گرم و کیک ها از خامه پف کرده یا گل خامه استفاده می شود. برای تهیه گل خامه از دستگاه گل خامه زن استفاده می شود. دستگاه گل خامه زن جزو تجهیزات کافی شاپ،بستنی فروشی های و … میباشد که کاربرد زیادی دارد. دستگاه گل خامه زن در دو مدل دستی و برقی می باشد.

 

ساندویچ میکر
از دستگاه ساندویچ میکر برای پخت پنینی ایتالیایی و انواع ساندویچ های گریل شده استفاده می شود.ساندویچ میکر-پنینی از تجهیزات پخت میباشد که کاربرد بسیار زیادی در کافه ها دارد.

 

وافل ساز
برای تهیه نان ترد و شیرینی از ترکیب آرد و شکر  روغن و تخم مرغ به نام وافل،از دستگاه وافل ساز استفاده می شود. وافل ساز از تجهیزات پرکاربرد کافی شاپ ها می باشد.

 

کرپ ساز
کرپ نوعی پنکیک بسیار نازک است که با ریختن خمیر رقیق بر روی یک سطح داغ پخته می شود. برای تهیه کرپ در کافه ها از دستگاه کرپ ساز استفاده میشود.

 

تستر نان
از تجهیزات مورد نیاز هر کافی شاپ می توان به تستر نان اشاره کرد .از دستگاه تستر برای تردی و گرم کردن نان استفاده می شود.

 

سرخکن رومیزی
معمولا در کافی شاپ ها که فضای کمتری نسبت به فست فود ها دارند از سرخ کن رومیزی استفاده می شود. این سرخکن ها با حجم کمی از روغن ،سیب زمینی ،فیله و … را با کیفیت بالا سرخ می کند. سرخکن رومیزی در دو مدل تک لگن و دو لگن موجود می باشد.

 

فر کانوکشن
فر کانوکشن قابلیت پخت انواع محصولات سبزیجات، گوشت قرمز،گوشت سفید و نان و شیرینی را در کوتاهترین زمان دارد.این دستگاه مناسب کافه رستوران هایی می باشد که در کنار منوی کافه انواع غذا و نان و شیرینی هم سرو می کنند.استفاده از فر کانوکشن باعث کاهش میزان مصرف انرژی و صرفه جویی در زمان می شود.

 

شوکیک
شوکیک از تجهیزات مورد استفاده در کافی شاپ ها می باشد.از این دستگاه با امکان تنظیم دما و نوردهی مناسب جهت نگهداری و فروش کیک در کافه ها استفاده میشود.

 

تاپینگ بستنی
تاپینگ بستنی قابل استفاده در کافی شاپ ها میباشد و برای نمایش و نگهداری بستنی استفاده می شود.

 

ویترین گرم
از این دستگاه به عنوان گرمخانه در کافه ها برای نگهداری کیک و شیرینی استفاده می شود.

 

همزن
همزن از تجهیزات آماده سازی کافی شاپ می باشد. استفاده از همزن برقی باعث بالا رفتن کیفیت و کاهش زمان آماده سازی می شود.

 

یخساز
از یخساز در کافی شاپ ها برای تولید یخ های مکعبی ، استوانه ای و … استفاده می شود.که در انواع نوشیدنی های سرد مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت تولید یخسازها در طول شبانه روز متفاوت می باشد.

 

بویلر آب جوش
در کافی شاپ ها برای تهیه آب جوش از بویلر آب جوش استفاده میشود.این دستگاه از دستگاه های پر استفاده در کافی شاپ ها می باشد.

 

 

 

تجهیزلند با دارا بودن تیم طراحی با تجربه در زمینه طراحی چیدمان و تاسیسات آشپزخانه صنعتی با در نظر گرفتن پارامتر ها و عوامل مختلف می تواند به شما در راه اندازی کافی شاپی ایده آل کمک کند . شما می توانید برای گرفتن مشاوره با شماره تماس 02166477790  ارتباط بگیرید و مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند

 

از صفر تا صد رسیدن به کافی شاپی ایده آل کنار شما هستیم