جدیدترین تکنولوژی ها در رستوران و فست فود

 

کیوسک‌ سفارش خودکار 

یکی از جدیدترین و محبوب ترین تکنولوژی‌ها در فست‌فودهای مشهور جهان کیوسک‌های سفارش خودکار است. این فناوری برای مشتری ها جذابیت زیادی دارد و سرعت سفارش دهی را افزایش می‌دهد و از صف‌های طولانی جلوگیری می‌کند.

 

 

تبلت‌های رومیزی

تبلت‌های رومیزی به مشتری امکان سفارش غذا از پشت میز رستوران و فست‌فود را می‌دهد  و سرعت سفارش مشتری را افزایش می‌دهد.

 

 

منوهای دیجیتال 

منوهای دیجیتال که اصولاً روی میز رستوران و فست‌فود نصب می‌شوند اطلاعاتی مثل انواع غذاهای ارائه شده در رستوران، ترکیب غذاها، انواع نوشیدنی‌ها را به صورت دیجیتال در جلو دید مشتری‌ها قرار می‌دهند.

 

 

پایانه‌های لمسی

این پایانه‌ها که مخصوص هر رستوران انحصاری طراحی می‌شود امکان سفارش و پرداخت سریع را برای مراجعین محترم رستوران فراهم می‌کند.

 

 

بـازی‌های ارائـــه شــده در زمان انـتــظار

این تکنولوژی جدید که هدف آن بیشتر کودکانی است که به رستوران و فست‌فود می آیند کمک میکند در زمان انتظار تایم غذا ، کودکان را سرگرم بازی می‌کند.

 

 

هدست‌های واقعیت مجازی

استفاده از این هدست‌ها باعث می‌شوند که مشتریان این رستوران‌ها بتوانند با استفاده از هدست‌ها غذای خود را در یک فضای دلخواه و رویایی مثلاً فلان جزیره یا کوهپایه میل کنند.

 

 

ربات‌های گارسون

اگر چه بسیاری از این ربات‌ها از پس کارهای متنوعی برنمی‌آیند ولی هزینه و مبلغ کمتری نسبت به گارسون‌ها برای رستوران‌دارها دارند. قابلیت های اصلی و واقعی ربات‌ها را زمانی می‌فهمیم که رستوران‌های بزرگ چینی حدوداً 30 ربات را به کار گرفته‌اند و روزانه بین 200 تا 250 مشتری را سرویس دهی می‌کنند و حتی تعدادی از آنها هم در آشپزخانه برای تهیه مواد اولیه غذا کمک می‌کنند.

 

 

میزهای دیجیتال 

زمانهای طولانی در صف انتظار ماندن باعث اذیت و نارضایتی مشتریان شده است اما تکنولوژی میز دیجیتال اموری مانند رزرو کردن میز برای مشتری‌ها و پیشنهاد مناسب برای طول مدت نشستن با توجه به ابعاد مهمانی و زمان آن را محاسبه و به اطلاع مشتری‌ها می رساند و از طریق نرم افزار میز دیجیتال زمان دقیق انتظار را از طریق پیامک اطلاع می‌دهد.